Dag Tre

Dag tre och en dag utan större planer och mål. Ville upptäcka mer av Göteborgs innerstad så det fick inleda dagen. Blev lite shopping, köpte mig en jeansjacka på Beyond Retro och en klänning på en Popup butik som Stadsmissionen hade. Efter dom fynden kände jag mig ganska nöjd med att strosa runt i affärer. Bestämde då oss för att äta en senare lunch på Poppels citybryggeri. Vilket utan tvekan var dagens höjdpunkt. Mycket skön stämning. Mycket god pizza. Och ölen var trevlig den också.

 
Gick åter till stan efter Poppels där vi svängde in i ett litet antikvariat igen.. satt mest på en fåtölj där medans F undersökte bokhyllorna. heheh brukar se ut så. 
 
 
På kvällen ville vi klä upp oss lite finare och gå ut och äta. Det slutate med att vi hamnade på Olivia avenyn, en Italiensk restaurang nära hotellet vi bodde på. God mat även om pastan jag tog var aningen för stark för min smak. Efter middagen gick vi åter till hotellet och tog en lugn fortsatt kväll innan vi somnade. 
 
 
Kram ♥

Kommentera här: