Dags att rocka ett till år

 
Happy Birthday to me! Ja, jag har gått och blivit ett år äldre. Vet inte om det är så mycket att hurra över men det har skett iallafall. Blev firad av familjen idag och igår med mycket gofika. Det är nästan det bästa med att fylla år, allt fika. Har i samband med en liten praktik vi hade via skolan bott hos mor och far nu i en vecka vilket vilket har varit riktigt skönt och sen tog vi en sväng in till stan i söndags för att käka på Pinchos. Må det stället aldrig försvinna tack. Älskar konceptet med att det är smårättet i och med att jag lätt kan bli less ifall det bara är en stor tallrik med samma smaker, hahah. 
 
Men nu ska jag iallafall börja rocka ett till år och även rocka min nya frilla. Titta, jag har blivit korthårig igen! 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: