Långhelg

 
Nu har jag tagit helg. Skönt måste jag säga. Tre dagars ledigt har aldrig känts skönare. Ledigheten började med att jag åt middag på Toscana med Amanda, Nils och Daniel från jobbet för att nu sedan fixat med en resa till vårt grannland åt öst. Åker imorgon bitti och kommer hem på söndag. Ska hälsa på Jennie för hon var också ledig nu i helgen. Så snart får jag träffa mitt lilla mumintroll igen. Ska bli så kul! Hälsade på henne i vintras också några dagar men nu får jag upptäcka Vasa på sommartid istället. Finns kanske mer att hitta på då. Sist så va vi bland annat på tropiclandia och körde runt mycket i området. Nu har vi en hel lördag att klämma in massa roligheter på! Nu ikväll ska jag packa lite inför imorgon för att sedan kanske dra en sväng någonstans. Vi får se vars dock. Hadé. 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: