Första Juli

 
Hejhopp. Längesen jag skrev någonting här nu. Det är kanske dags att återuppta det här med bloggandet. Inte för att jag vet om det verklige finns folk som kikar in på bloggar nu för tiden. Några få kanske? Tycker mest att det är kul att få skriva av sig lite ibland, dela bilder och att få dokumentera sin dag för att sedan gå tillbaka och se vad man skrev om för flera år sedan. 
 
1/7. Första juli har det iallafall hunnit bli. Jobbar min tredje sommar på hemtjänsten i Robertsfors och det kommer kanske bli min sista som det känns idag. Nästa år blir det nog att söka sig till arbeten inne i Umeå istället. Min källarlägenhet står tom där just nu och min förhoppning är att jag tillbringar min tid där istället för att bo hos mina föräldrar på sommrarna. Nog är det skönt med att få mat på bordet direkt man kommer hem från jobbet men föredrar ändå att bo själv. Kommer nog alltid vara lite av en ensamvarg som föredrar ensamheten framför att ha folk för nära inpå, haha. 
 
Nu ska jag iallafall snart gå och lägga mig. Har fyra arbetsdagar framför mig innan jag tar helg igen och är då ledig fredag-söndag. Hoppas bara att finvädret håller i sig där under helgen.  
 
 
 
 
Kram ♥
 
 

Kommentera här: