Terapi i höstmörkret

Hej och hopp och man var mitt inne i sin första vfu. För nu har vi gått dryga månaden på utbildningen och vi har redan vår första praktik. Den är i och för sig bara en vecka den här gången och består av en del observationer men det är en väldigt viktig vecka för man får se hur arbetet kan se ut. Och man får samtidigt träffa så många fina barn. 


Igår efter praktiken så tog jag en promenad för att det var så fint väder. Träden är så fina så här års. Sen senare mot eftermiddagen for Nils och jag ut för att leta svamp. Då fick jag äntligen premiäranvända mina gula stövlar som jag köpte tidigare i somras. Tycker själv att det är som terapi att gå på promenader och att gå ut i skogen så hoppas att det blir fler fina dagar då man orkar ta sig ut. 



Kram ❤️

Kommentera här: