Mysig Lördag

Hej och gomorgon. Tog en ganska mycket längre sovmorgon än tänkt imorse men är uppe nu iallafall. 

  Idag blir det verkligen en hemmadag. Har tagit på mig myskläder och kommer med säkerhet att ha på dem hela dagen. Sen så regnar det dessutom ute + att jag har tenta på måndag så har tänkt att plugga idag. Med det sagt så tycker jag att det är fullt acceptabelt att strosa runt hemma i myskläder. 
  För övrigt så har jag köpt en tidig födelsedagspresent till mig själv. En MacBook air. Nu i efterhand så kan jag undra varför jag inte köpte den tidigare för det underlättar mitt plugg så mycket. Innan så brukade jag läsa och skriva dokument från min läsplatta som börjar bli rätt gammal. Blev som helt plötsligt mycket mer motiverad till att tentaplugga. Yeaayyyy. 

Kram ❤️

Kommentera här: