19:58

Hejsan hoppsan. Allt väl? Själv så har jag förflyttat mig hem till mamma och pappa nu i helgen. Har inget på skolan förens på onsdag när nästa kurs börjar så stannar kanske här tills dess till och med. Vi får se. Har en hemtenta som ska vara inlämnad på tisdag så kommer nog sitta med den under större tiden ändå... Fick förövrigt igår tillbaka tentan som vi gjorde för några veckor sedan.. och vet ni vad? Jag klarade den! Fick VG till och med!! Riktigt skönt att lämna den bakom sig. Då är det bara den här hemtentan som ska ta och bli godkänt också. Så medans många är ute och partajar för att det är halloween så sitter jag hemma i mjukbrallor och är samtidigt omringad av energidryck för att hålla orken igång. #hellosociallife. Men det har gått så trögt med skrivningen tidigare i veckan och det går mycket bättre nu så sitter gärna hemma och skriver faktiskt. 
 
Har riktigt dåligt med bilder för tillfället så det får bli ett och annat inlägg som inte har någon bild. Förlåt för det, vet själv hur tråkigt jag tycker det är. 
 
Men kram iallafall ♥

Kommentera här: