2017-11-25

 
Idag har det varit en bra dag. Startade dagen med en liten sovmorgon. Och fortsatte sedan med en promenad tillsammans med Billie Eilish i lurarna innan det blev kolsvart. Gick lagomt ut då solnedgången ägde rum. Det är som balsam för kropp och själ att vara ute och gå innan solen går ner. Älskart. Nu när det är mörkt en så stor del av dagen så vill jag passa på att gå ut en sväng när det väl är ljust ute. Fast mindre kul var det att både telefonen och kameran bestämde sig för att lägga av när jag väl var på fotografihumör. Typiskt.. 
 
I månad kvar till jul är det nu också! Har redan köpt och beställt en stor del av alla klappar. Känner mig som duktig. Brukar annars handla allting i ren panik de sista dagarna. I år till jul så ska vi åka ner till Stockholm och fira för ovanlighetens skull. Annars så har vi varit här uppe så länge som jag kan minnas. Känns kul att vara någon annanstans det här året faktiskt. 
 
Är för övrigt nyss hemkommen från affären efter att ha köpt med mig lite choklad och chips hem. Så nu är tanken att krypa ner och se film resten av kvällen. Få se va det får bli för något. Kram ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

Camilla Persson

Postat den

Vilken härlig bild!! 😌✨

Svar: Tack! 😁
Sanna Broberg

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Postat den

Tråkigt att både kameran och mobilen la av :/
Fin bild!

Svar: Ja, nästa gång blir det att ta med sig extrabatteriet och att ha en fulladdad telefon. Tack så mycket :)
Sanna Broberg

Kommentera här: