19:e november

  Nu var denna helgen förbi. En helg som har tillmestadels bestått av jobb. Saknat jobbet en aning så det gjorde då mig absolut ingenting när man fick frågan att hoppa in. Nu var det dessutom första helgen på länge där jag känner att plugget inte kallar på mig samtidigt. Ska även försöka plugga nu i vecka till nästa tenta så tar man med gott samvete helg sedan, det får bli mitt mål i vecka. 
  Hoppas bara att orken håller i sig. Har under de senaste dagarna känt mig krasslig och en aning förskyld. Typiskt också. Passade då på att ta ett bad nu ikväll när man ändå har tillgång till badkar och känner mig faktiskt lite frächare efter det. Tacka-vetja-att-bo-hos-föräldrar-som-äger-ett-kar. 
  Nu ska jag strax fixa med det sista och packa med allt innan jag tar bussen in till stan igen. Hadeee. 
 
 
 
Kram ♥
 
 

Kommentera här: