Förskylning går att bota



Nu har även jag
drabbats av en förskylning.. så idag blir det att försöka kurera mig hela dagen med hjälp av serier, halstabletter och ingefärsshot! 
Om motivationen finns där så kanske jag tar och målar lite med kol också. Fick massa med olika kolpennor till jul och fick faktiskt tillbaka ritarglädjen för ett ögonblick.

Men hoppas att jag blir någorlunda frisk tills imorgon för då blir det i så fall att dra och spela lite badminton med några kompisar i stan. Aja, hoppas kan man iallafall.. nu ska jag gå och göra mig min ingefärsshot. 

 

kram ♥

Kommentarer:

FrökenTV, bloggen om tv och film

Postat den

åh vilka fina bilder

Svar: åh, tackar så mycket! :))
Sanna Broberg

Marie

Postat den

Duktig du e. :D Kul att se någon annan som också postar lite konst. Keep it up!

Svar: Tack såå mycket! Va glad jag blir :D
Sanna Broberg

Kommentera här: