Lugnet på Gotland

Nu var det ett tag sen jag skrev sen sist men det beror inte på att det inte har funnits något att skriva om, jag har bara inte haft orken till att sätta mig ner och skriva ett litet inlägg. 

Nu är det iallafall slut på mitt semesterschema och det är snart bara en vecka kvar tills första dagen som universitetsstudent drar igång. Nerverna börjar sakta men säkert kicka in. Och jag har en del saker som jag måste göra innan dessutom. 

 Men innan skolan börjat så har jag nu hunnit med en liten resa ner till Visby. Sitter just nu på Visbys flygplats och väntar på att planet hemåt ska gå. Kom hit i måndags så två hela dagar på Visby fick det bli. Och efter två dagar så kan jag säga att jag älskat denna stad. Miljön. Naturen. Det har varit en välbehövd resa för har på riktigt rent ut sagt mått pissdåligt ett tag. Helt förstörd inombords och vet inte hur många gånger jag har gråtit på senaste tiden. Är istället nu fylld med med det gotländska lugnet så att jag förhoppningsvis orkar och hinner med allt innan skolstarten. 

Kram ❤️

Kommentera här: