workworkwork

 
Sommaren börjar lida mot sitt slut och det gör nu också mina sommarjobb. Hade nämligen mitt sista schemalagda pass på hemtjänsten igår kväll (sadface :'( ) och städade även sista gången hos polisen i onsdags. Städar även på två andra ställen men det tar slut först nästa vecka. Sedan så är jag ledig och oj å skönt det känns. Hoppas bara då att solen tittar fram någon gång så att man kan bli någon nyans brunare. 
 
För övrigt så har det väl inte hänt någonting speciellt.. jo, jag har skaffat Sims på min "nya dator" under mina sjuklingsdagar här för någon dag sedan. Det var som länge sedan man spelade det och pengafusken användes flitigt kan jag lova.. haha. 
Nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen för att sedan packa väskan för ikväll ska jag sova i Ume. 
 
 
 
 
 kram ♥
 

Kommentarer:

FrökenTV, bloggen om tv och film

Postat den

synd att jobbet är slut :/

Svar: Men jag kommer bli inringd ändå om att få jobba ibland får man ju hoppas. Så helt slut är det då inte :) ha en bra dag! Kram.
Sanna Broberg

Kommentera här: