Sommarförskylningsinlägg

 
 
TjenareHej! Här sitter jag förskyld som jag är och tänkte att vad passar bättre än att skriva sig ett litet inlägg samtidigt. Det var som länge sen. 
 
Måste bara säga att det känns fruktansvärt att det redan är augusti.. nu är det ju höst snart igen. Jag har inte ens badat i sommar än. Har som bara blött stortån, om ens det. Hoppas bara att det blir fint väder nästa vecka så man kan passa på att blöta mer än stortån - för då har jag iallafall mer tid. 
 
Kom nämligen på mig själv att upptäcka att jag jobbar på ett eller annat sätt varje dag under två veckor. Skulle i och för sig jobba ikväll också men tack vare förskylningen som kom ivägen så är jag iallafall hemma en dag. Så nu idag så har jag varvat snytningar och halstablettsätning med städning av sovrummet.  Blir aldrig så produktiv som när jag är sjuk men fortfarande kan stå på benen, haha. 
 
 
Bjussar på en bild från Estlands gamla stan när jag var där tidigare i sommar.
 
 
 
kram ♥
 

Kommentera här: