Fredagen den 30:e Maj

Hejhej, det blev inge brännboll och nu så har jag nyss kommit hem från Umeå så jag stannade tills idag. Hela dagen så har jag gått runt med hela min packning på ryggen. Fjällräven rymmer typ allt! I min fjällrävenrygga så fick det plats 1st dator, 1st necessär med lite tjoller i, 1st hårborste, 1st modilladdare, 1st påse med ett par braller och en tröja i och på det så fick jag i (med lite våld) min kamera + väskan till den. CRAZY! När jag tog av mig ryggsäcken så kändes det bokstavligen som om mina axlar blödde. Aj, så ont det gjorde.
 
Mamma for in till stan idag också så jag mötte upp henne och fick därmed sällskap hem. Hon hade ingen bil så vi fick ta bussen hem och därför så fick vi gå hem i regnet från busstation.Buhu. Maskarna hade typ invaderat vägen och jag räknade till 106 maskar som jag såg längst vägen. Nu så ska jag tillbringa min kväll utan blödande axlar och maskar som vill kräla upp på mina fötter. Hare gött!
 
Bilder från de senaste dagarna:
 
 
 

Kommentera här: