Sista maj

 
 
Sista maj och jag känner hur jag mer och mer vill att värmen ska komma! Den skulle gärna redan ha kommit igår.. Jag som nu idag har varit in till stan och köpt mig lite sommarkläder plus en bikini är mer än redo för lite badvärme. Förra året badade jag utomhus för första gången i slutet av augusti, förhoppningsvis blir det tidigare iår. 
 
Sen jag kom hem från staden Umeå så har jag bara suttit vid datorn och småredigerat lite bilder. Fick damma fram kameran tidigare i veckan igen för fick i uppdrag att fota lite fina parbilder. Och nu när jag har suttit och redigerat så har jag glömt hur roligt jag faktiskt tycker att det är! Hoppas jag kommer ihåg att fota mycket nu i sommar så att ritplattan får komma mer till användning. 
 
För övrigt så har min hipsterodling i fönsterposten börjat ta sig så att till och med mina avokadokärnor har börjat gro (hallefreakinglujah vad det tog tid). 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: