Svenska flaggans dag

 
Hej! Nyligen gått in sen att jag har suttit ute från det att jag vaknade. Morgonsolen tittade fram och med värme den här gången faktiskt. Så varmt att jag tog på mig ett par shorts till och med. Tog även ut ritboken från Hanna Karlzon  och mina akvareller så att jag skulle passa på att måla klart en bild. Älskar verkligen hennes böcker. Har två stycken men tycker att jag målar alldeles för lite dom. Det ska det bli ändring på. 
 
6 juni betyder ju också sveriges nationaldag och lite mer rörelse i samhället är det därför. Ska nog ta mig en liten promenad ner till museet sen för såg att dom har börjat ha café där nere. Hur mysigt?! Och dagen får sen avslutas med lite jobb till halv tio. Hejhopp. 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentarer:

ajlimullersandvik.blogg.se

Postat den

så trevligt, jag har en som jag tror heter dagdrömmar, men målar också sååå sällan :)

Svar: Ja det är så mysigt att sitta och måla. Kan göra det i timmar. Den som jag har nu är faktiskt 'Dagdrömmar'. Om du söker upp Hanna Karlzon på instagram så får man förhoppningsvis lite inspiration, sen så gäller det bara att hitta tiden till att måla :)
Sanna Broberg

Kommentera här: