En ledig dag

 
  Gokvällen. En ledig dag har det varit idag. En ledig dag som började med fruktansvärt mycket regn och som nu under kvällstimmarna bjudit på ganska mycket sol faktiskt. Lite så som det brukar se ut på sommaren. Regn på dagen och sol på kvällen. Men regnet hann nästintill försvinna innan jag åkte till Umeå där större delen av min eftermiddag har spenderats.  
  Har upptäckt på nytt hur mysigt det är att lyssna på poddar idag också. Hela bussresan både till och från stan så lyssnades det på poddar. Sen när jag kom hem så har jag tagit ett bad och då lyssnade jag och sen så städade jag lite och då lyssnade jag och det blir väl nu ett till avsnitt innan jag somnar. haha. Kommer lyssna på poddar hela sommaren tror jag. Är inte så mycket för att läsa så det blir att ta med lurarna och en laddad telefon till stranden istället för en bok. 
  Nämen, nu ska jag bara stoppa nånting i magen och sen lägga mig under täcket och göra mitt bästa för att sova. Ha det bäst!
 
Kram ♥

Kommentera här: