The Start of Something New

 
Kom på en till sak som jag vill göra under detta år. Och det är att fotografera. Problemet är bara att min motivation inte är där den förut brukade vara. Men sedan några dagar tillbaka så har jag börjat använda en app som heter Gurushots. Så nu har min motivation till fotogratering börjat väckas lite till liv igen. Yippiiie. Där bidrar man med fotografier utifrån vissa teman. För att sedan tävla mot andra som också har lagt ut fotografierer på samma tema. Kul att se hur många röster ens egna foton får men samtidigt får man inspiration från andra. Tänkte göra något liknande på bloggen för att jag ska vilja ta fram kameran. Tänkte ha ett tema en gång i veckan eller en gång i månaden som jag har fotograferat till. Sedan lägger jag upp några bilder här och kommer kanske också lägga upp lite äldre bilder som är kopplade till samma tema. Känner att det kommer bli en kul utmaning till mig själv. Har kommit på några teman som är inspirerade av dom i Gurushots och vet nog även vilket som kommer bli det första. Nu gäller det bara att leta upp stativet och även sladden och fjärrutlösaren till kameran så börjar jag nästa vecka! 
Min allra första bild som var i arkivet, 2014
 
Kram ♥
 

Kommentera här: