Golden Start

 
Idag har jag gått och gjort något som är väldigt olikt mig. Jag anmälde mig till en fotokurs. Väldigt spontant. Såg ett inlägg om den på facebook i morse och tänkte att "ja.. varför inte?". Såg att kursen var på distans dessuton och att det räckte med att lägga ut en timme per vecka och det har jag nog tid med. Är väldigt förväntansfull och hoppas att det kommer vara lärorikt och att man får lära sig mycket nytt. Det börjar redan nästa vecka så jag var då verkligen i sista minuten, fanns bara två platser kvar när jag anmälde mig, haha.. Men en sak jag ville bli bättre på under det här året var ju att våga, ta chanser och att prova nya saker etc. så jag är glad att jag kände mig sådär lite lagomt spontan imorse då jag tog och anmälde mig. 
 
Resten av den resterande kvällen tänkte jag nu jobba på en skoluppgift för att sedan gå och lägga mig. Imorgon blir det firande utan en av mina morbröder som fyller 50 år, det blir då trevligt. 
 
 
5 januari 2019
 
Kram ♥
 

Kommentera här: