Semester mitt i vardagen

 
 
Nu är jag hemma igen från min lilla minisemester till Finland. Ställde klockan på 7 i fredags så jag skulle hinna med bussen till stan och sen i sin tur hoppade jag på bussen som skulle ta mig till hamnen i Holmsund. De fyra timmarna på båten kändes som att de gick fortare den här gången än vid den förra resan. Satt för det mesta uppe på soldäck nu när vädret tillät det. Var riktigt skönt. Halvsov större delen av resan, haha. Kom fram klockan 17 finsk tid och blev direkt upphämtad av Jennie som hade precis slutat jobbet. Vilken lyx! 

Under den här helgen så har jag ätit glass i omgångar, solat på bryggor och försökt mig på att förstå språket. Köpt mig en muminmugg har jag också gjort och såklart så har jag kommit hem med lite godis. Nu är det tillbaka till vardagen igen med start med ett kvällspass på jobbet imorgon. Ska bara försöka få i mig lite sömn först.  
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: