Nuskamotivationenflöda


  Idag är en sån dag när jag inte har något på skolan utan det är enskilt studerande som gäller. Och nu är snart kursen slut och det är bara den sista uppgiften som ska in innan nästa kurs drar igång. Uppgiften som ska skickas in är en vetenskaplig rapport som ska byggas på all litteratur som vi haft i kursen. Själv tycker jag att det är jättesvårt  att komma till skott. Direkt när jag öppnar upp ett worddokument eller öppnar upp en av böckerna så tar det stopp där och jag kommer inte så mycket längre. 
  Jag och en till från skolan bestämde att vi skulle mötas upp på biblioteket i stan imorse och plugga tillsammans. Det blev inte så mycket gjort då heller så nu är jag hemma igen och har nyss klivit ur duschen och hoppas att det skulle hjälpa att få motivationen att flöda igen. Men vi får se om det går bättre att plugga nu eller om jag står och stampar på samma kula igen. Ha det bäst! 


Kram ❤️


Kommentera här: