21

 
Ett år äldre. Ett år klokare. Jaa, jag har faktiskt gått och blivit 21 nu i dagarna. Fråga mig inte hur det nu gick till. Känner mig ibland fortfarande som 15... Men på något vis så rullar dagarna och åren på fasten det inte märks så tydligt alltid. Tror nästan att det här är min första födelsedag i mitt nu 21-åriga (!?) liv där jag inte har behövt använda skämskudden p.g.a. att man blivit väckt av skönsång vid sängkanten. Men jag lyxade ändå till det med att dra förbi ica tidigt på morgonen och köpa lite gofika och lite ljus. Sådant som hör födelsedagar till. Tänkte annars bara låsa in mig där hemma hela dagen för jag hade en tenta som väntade dagen efter. Däremot så tog jag en pluggpaus där mitt under dagen för att syster med familj skulle bjuda mig på fika. Så himla mysigt och trevligt. Det gjorde min dag. Så tacktacktack ♥♥♥
   
Dagen efter så hade jag som sagt en tenta också. Var utbildningens första tenta och tyckte själv att den inte var så väldigt avancerad så förhoppningsvis så gick det vägen. Resultatet får vi först veta om någon vecka tror jag men vill bara veta Nu. Hoppas för allt i världen att man slipper göra en omtenta. Efter provet så träffade jag upp mamma och pappa för vi skulle ut och äta. De hade bokat bord någonstans men jag visste inte vars. Ville inte veta heller för jag är en sån som älskar överraskningar. Det var på Köksbaren och ojj så gott det var och mysigt framförallt. Dämpad belysning och ljus på borden och jag är såld ♥♥
 
Nu ska jag ta och läsa igenom en text tills imorgon och sen säger jag tack o godnatt. 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: