Update

 
   Nu var de längesen jag skrev någonting här igen. Skärpning Sanna. Man har i och för sig inte alltid så mycket att skriva om men någon bild lite nu och då kan jag väl klämma in tycker jag iallafall. Men nu har jag iallafall tänkt skriva lite när det äntlligen har hänt något i mitt liv plus att jag klistrar in en bild som inte alls har något med texten att göra. 
  Sitter hur som helst och funderar på vad jag ska göra nu i helgen då jag är ledig både lördag och söndag. Skulle vara kul att göra premiärdoppet för i år imorgon då jag ser att väderleken ser lovande ut. Problemet är att jag både saknar bil och sällskap. Om jag nu inte bestämmer mig att göra det i Rikleån vid udden. Annars kanske jag åker in till stan imorgon och letar upp någon lämplig badplats och en ledig kompis. Vi får se hur det går med det. 
  För övrigt så kan jag säga att nu är körkortet äntligen mitt! Har haft det i dryga veckan nu för både teorin och körningen blev klar förra onsdagen. Och kortet har jag också hämtat ut så nu har jag det i min hand. Då gäller det bara att hålla kvar det också.
  Sen fick jag dessutom igår reda på att jag har kommit in på universitetet till hösten. Så i höst börjar jag utbilda mig till grundskolelärare för lågstadiet på umeå universitet. Då blir jag Umebo på heltid! Känns så skönt att börja studera igen, byta miljö och träffa nya människor. Så om fyra år är jag förhoppningsvis en nyexaminerad lågstadielärare. 
 
 
Om här kommer bilden som fanns långt bak i arkivet. 
 
Kramen ♥
 

Kommentera här: