Tack <3

Hejsanhoppsan! Har jobbat idag på min egentligen lediga dag men vad gör det när man får stålar för mödan. Lite extra pengar är då aldrig fel. 
  Nu är det ovanligt tyst och skönt här hemma för att mor och far har åkt på en liten tripp och kommer tillbaka senare i veckan. Borde bjuda dom på lite resor nu och då när jag ändå bor hemma så man får ha huset för sig själv lite fler gånger. Inte fel säger jag bara. 
  Idag efter jobbet så blev man för övrigt bjuden på pizza också av systern med familj för dom var på genomresa. Riktigt mysigt ♥ De har nyss varit på skottland och visade lite bilder därifrån och nu är jag ännu mer sjuk på att åka iväg någonstans! Har till och med rotat fram passet nu också så blir att titta upp resmål sen. 
  Efter att pizzan var uppäten och i väntan på kaffet så öppnade jag upp två små paket som jag fick som grattis till körkortet. Det ena var en parfym från Elizabeth Arden och i den andra var det två små och söta armband. Tack ♥♥♥
 
 
  
Kram ♥
 

Kommentera här: