En fredag

 
Gokvällen. Då var det fredag igen. Dagen fick en adrupt start när jag blev väckt av att morn min stormade in i mitt sovrum klockan sju på morgonen av att dom hade ringt från jobbet och undra om jag kunde jobba idag.. och självklart kunde jag det. Sådant är livet när man jobbar på samma jobb som sina föräldrar, svarar inte jag så svarar kanske dom ;) det var i och för sig bara till 11 men lite drygt är det att stiga upp yrvaken och jobba sin 6:e dag på raken. Men nu i helgen så är jag ledig iallafall och det känns galet skönt. 
 
När jag kom hem där mitt på dagen så blev det att förtära årets första semla. Har haft sånna cravings för semlor ett tag och nu äntligen fick jag i mig en. Mumsmums. Och efter att jag hade smält den där semlan så åkte mor, far och jag till Ånäset för att jag var ute efter ett par nya inneskor att ha på jobbet. När man går och jobbar så mycket så måste man ju byta ut sina trasiga skor med jämna mellanrum. 
 
Måste också bara ge en eloge till mamma som är som en gudinna i köket. Tog fram en älgstek som det sen blev nånting gott av med goa tillbehör dessutom. Bravo! ↓
 
 
 
kram ♥
 

Kommentera här: