2016//09//06

 
 
Hejsan, här är jag och låter dagarna passera bäst dom vill. Men idag är jag ledig efter att nu har jobbat fem dagar i streck tror jag att det blir. Så nu idag så har jag varit en snabbis in till stan på en körlektion och med mig hem kom även en topp, ett byxpar och lite torrshampo som alltid är bra att ha. 
 
Jag vet inte vad jag ska göra resten av dan här, men städa kan man ju alltid göra i brist på annat. Annars blir det väl att börja med att läsa lite bloggar igen, ta fram kameran eller att tvätta mitt sovrumsfönster för det är en fågeljäkel som har bestämt sig för att lägga en rejäl redig skit mitt på fönstret... men det får nog väntas med tills imorgon istället - trots att det imorgon vankas jobb igen men jobbar kväll och börjar då först 16:30 så man kan ju nästan säga att jag i princip är ledig då också ;)) så jag får ta tag i skiten då istället. 
 
 
C'ya
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: