En kväll med mozzarella och marshmallows

 
Hejhej alla fina människor! Två ord redan i rubriken som jag fick köra på autocorrect för att det skulle bli rätt, det bådar inte gott.  Haha, men det är lite så som min kväll ser ut, varma mackor med mozarella och basilika (måste använda upp all basilika från sommarens sådd..) och så varm choklad toppad med marshmallows på det. Mummamums. 
 
  I morgon så åker jag och hälsar på systern min i Umeå och hade tänkt sova över där denna helg. Känner att jag vill bort från R-fors om så bara för en liten stund. Så i helgen så befinner jag mig i UÅ så om det är någon som vill hänga eller ta en fika eller nåt så är det bara att slå en liten plingeling eller nåt sånt. 
 
Kram ♥

Kommentarer:

Louise

Postat den

Vad mysigt och gott det ser ut! <3

Svar: Ja på hösten så får man mysa till det lite extra tycker jag! <3
Sanna Broberg

Malin Hyving

Postat den

Blir så himla sugen på att äta exakt det där. Ser fruktansvärt gott ut!

Svar: Jaa men det är ju såå gott! :D
Sanna Broberg

Mohammedi's | Art, model & designer

Postat den

gott

Svar: Det var det också! :)
Sanna Broberg

Amanda

Postat den

Men guuuuud så gott, riktigt höstmys!

Svar: Ja men verkligen! :D
Sanna Broberg

Lowas Art

Postat den

Mumms!

Svar: yes indeed :)
Sanna Broberg

Isabella

Postat den

mysig kväll :)

Svar: ah, det var bara tända ljus som fattades :)
Sanna Broberg

Cassandra Haraldsson

Postat den

Mums så gott!

Svar: Visst är det! :)
Sanna Broberg

Tilda

Postat den

Låter så gott! Kan inte gå fel med mozzarella:D

Svar: Ah mozzarella är verkligen en ny favorit hos mig! :)
Sanna Broberg

Amanda Jona [SPONTAN]

Postat den

Men åh så gott!

Svar: Ja det är det verkligen! :D
Sanna Broberg

Kommentera här: