Mitt Nyår

 
Hoppas alla hade en bra nyårsafton. Själv var jag hemma hos mina föräldrar bara och hade det trevligt. Det verkade som att det till en början skulle bli en väldigt blåsig och snöig nyårsafton men lagomt till midnatt så skingrade sig molnen och det blåste mindre ute. Så man fick se lite utav fyrverkerierna tillslut ändå. 
 
En stor del utav nyår tycker jag går ut på att äta lite godare mat än vanligt. Hos oss blev det älgfiléer med ugnsrostad potatis och sen till efterrätt hade jag gjort en pannacotta. Mums säger jag bara! Det är fördelen med att ha en pappa som jagar. 
 
Nu imorgon blir det att återgå till skolarbetet lite lätt. Har en gruppuppgift som ska vara inskickad på fredag. Sen ska jag även börja med uppgiften vi har efteråt också. På skolan behöver jag först vara på måndag så då tror jag även att jag stannar hos mina föräldrar tills dess. Det är verkligen skönt att komma hem ibland. 
 
 
 
 
 
Kram ♥
 
 

Kommentera här: