En fredag, några veckor senare.

 
 
Har noterat att majoriteten utav mina inlägg skrivs på fredagar. Varför vet jag inte men det är väl då när jag sitter sitter hemma på kvällarna som jag kommer ihåg att jag har en blogg. Så var fallet ikväll iallafall. Mitt i idol och jordnötsätandet fick jag jag lust att kika in här och skriva några rader. Så hej. Hur är det? En i min klass sa att frasen "Hur är det?" har mer och mer blivit en form utav hälsningsfras. Kan inte annat än att hålla med. Men om jag skulle svara på frågan "Hur är det?" och inte bara svara "Jo, men det är väl bra. Själv då?" så skulle jag säga att jag i stunden mår helt okej. Visst att det kan vara dagar då det är riktigt svårt att ta sig upp ur sängen. Och dagar då man bara vill vara hemma och tycka synd om sig själv helt utan anledning. Men just nu i stunden och idag har jag mått ganska bra. Har haft ganska mycket eget ansvar när det gäller studierna och på onsdag nästa vecka är det dax för nästa tenta. Måste säga att det är skönt att man får planera hur man vill lägga upp sina studier. Den här egna planeringen har bland annat bidragit till att jag har sovit bättre. Lätt hänt att det blir någon timmes sovmorgon. Hade nästan glömt hur det kändes att vakna utvilad, haha. 
   En annan anledning till varför detta har varit en bra dag är att det är så mycket jag ser fram emot med den här helgen. Får besök! Ska gå på teater! Och äta gomat! Längtar verkligen ♥
 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: