Lite kvällssnack och lite håruppfräschning

 
Gokvällen. Gokvällen. Sitter just i detta nu ute på altanen för att det bjöds på riktigt finväder ikväll. Det är verkligen klarblå himmel och fåglarna sjunger. Måste säga att man blir som lugn av lite fågelkvitter. Skulle inte ha något emot att ta ut sovsäcken och sova här ute någon gång i sommar faktiskt. 
 
Imorgon kommer jag för övrigt att bli någon tusenlapp fattigare för att det är dags att bli fräsch i håret. Att gå till frisören är så fruktansvärt dyrt. Därför jag går max en gång per år och toppar bara hemma där det iallafall är gratis. Men nu kommer jag både att klippa mig lite plus att jag ska lyxa till det med att färga det inför sommaren också. Vet inte riktigt hur jag vill ha det men hoppashoppas att det blir bra ändå! 
 
 
 
 Kram ♥
 

Kommentera här: