Blogga..? Vad är det för något?

 
 
Hej, här var det länge sedan jag visade mig. 
 
Ursäkta för det men känner bara hur omotiverad jag är och hur den känslan bara kryper i mig. Jobbar ganska mycket, och när jag inte jobbar så är jag bara konstant trött.. inte så jätteroligt precis. Vill mest av allt att någon ska säga att "kom så hittar vi på nånting" och drar med mig så slipper jag kika in i väggen hela kvällarna och förhoppningsvis så blir man lite piggare. 
 
Annars så har nu både jul och nyår dragit förbi i racerfart. Så nu så är vi inne i ett nytt år igen, 2017. Får se vad det året har att bjuda på. Någon resa hoppas jag på iallafall. Vill så gärna resa bort en vecka eller två, det skulle vara så skönt! Att åka till kritvita stränder och bara få va - det skulle vara någonting! Nä, blir väl att kika upp en sista minuten sen ;) 
 
För övrigt så har jag (äntligen) införskaffat mig en ny telefon efter att den gamla har hållit sig vid min sida i nästan tre år.. Och än så länge så håller jag mig till iPhone. 
 
 
 
Dags att damma fram kameran igen kanske så man får lite fina vinterbilder..
 
 
Kram ♥
 
 

Kommentera här: