Nytt år - nytt hem

 
Nu är det bestämt! Jag ska flytta! Känns fruktansvärt skönt. Har sagt upp stället där jag bor nu och från och med första januari så blir det dax att flytta till Böleäng istället. Så det blir att börja året med en flytt. Det ligger förvisso helt på andra sidan stan och det blir längre till skolan så får trappa ner på antalet sovmorgnar. Men det nya stället är mycket större och där så får jag ha mina egna saker och prylar. Det är inte någon annan som äger möblerna utan det är mina! Bara det är guld värt! 
 
Igår hade jag inget på skolan så då passade jag på att boka klipptid. Hela eftermiddagen spenderades i frisörstolen. Kortade av det en aning och fixade´även i lite slingor. Så skönt att klippa av nån decimeter ibland. Nu är det iallafall uppfräscht till julen. 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: