1:a december och tentaskrivning

1:a december och då var första luckan i adventskalendern öppnad. Snart kan man med gott samveta börja julpynta lite lätt. Väntar nog åtminstone tills nu på söndag då det är första advent med att sätta upp ljusstaken iallafall. 
  Denna fredag började tidigt med tentaskrivning på östra paviljongen. Undrar hur mycket ångestladdade tårar som har fällts i den byggnaden egentligen. Jag föll då ingen tår. Det var en ganska enkel tenta så hoppas verkligen att den blev godkänd också. Då börjar det en ny kurs nästa vecka som jag hoppas ska vara intressant. Efter jag skrev tentan så gick jag iprincip direkt och tilttade på en lägenhet som låg i närheten. Håller verkligen tummarna på att han väljer mig till att hyra den. Hoppas hoppas. Får svar ikväll, eller imorgon. Var inte så värst stor men helt klart bättre än så som jag bor nu. Hoppas. 
  Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så man kan dra sig ned till bion. Solsidanfilmen har premiär idag och ska se den med några från klassen. Så taggad! Hoppas den är lika bra som jag tror iallafall. 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: