Naturen är en fin plats

 
 
Under de tre senaste kvällarna så har jag snott familjens bil och kört runt lite i byarna utanför Robertsfors. Att man inte tog körkortet tidigare kan jag undra nu i efterhand. Så mycket frihet som man har gått miste om.  
 
Under kväll ett så åkte jag till Siknäs där det verkligen kryllade av prästkragar. Både stora och små. Och många av dem blev fångade på bild.  
 
 
 
 
 Under kväll två så visade Nils mig två platser där det skulle vara fint. Och visst var det fint! Jag som tycker om att bära med mig kameran lite då och då kommer säkert åka dit flera gånger. 
 
 
 
 
 
 
Och nu ikväll bar det av igen. Varför stanna hemma när det ändå är helt OK väder? Nu körde jag ända bort till Åkullsjön och till långsjön som ligger där borta. 
 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: