Vinterpromenix

 
 
 
 
 
Hejhej, vilken fin dag det har varit idag måste jag säga! Så fin att jag till och med tog mig en liten promenad imorse när det var som kallast. Kameran fick då också följa med i hopp om att få sig några fina kort, och lite kort blev tagna iallafall. Men så lång promenad blev det då inte - för fruktansvärt så kallt det blev där efter ett tag. Usch, måste verkligen skaffa mig ett par varmare vantar.. 
 
Jahopp, imorgon så är det då måndag igen och start på en till vecka. Helgerna går ju så snabbt så man inte hänger med tycker jag... men de sista timmarna under den här helgen kommer nog att spenderas på netflix och varm choklad. Myyss!
 
 
 
 
↑Den obligatoriska "vad-ska-jag-ta-kort-på? Eh,-jag-tar-kort-på-mina-skor"-bilden↑
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentarer:

therese

Postat den

Va fina bilder :) vintern kan verkligen vara vacker.

Svar: Tack så mycket! Och visst kan vintern vara fin, särskilt nu när solen tittar fram också :)
Sanna Broberg

JOSEFINE -

Postat den

Vilka härliga bilder! :) x

Svar: Tack så mycket! :D
Sanna Broberg

Kommentera här: