Nytt År Nytt Jag

 
Jag skäms nästan för hur lite jag skriver här nu på senaste... men jag orkar bara inte. Och jag vet heller inte vad man ska skriva om, för så intressanta är ju ändå inte mina vardagar. För mina vardagar ser ut som så att jag vaknar (tidigt) och jobbar (till sent) och sen när jag äntligen kommer hem tillslut så slänger jag i mig lite mat för att sedan dåsa lite framför tv:n innan jag går och lägger mig. Ibland dock så sätter jag på ett avsnitt av Orange is the new black, som har blivit min nya obsession. Tacka vetja Netflix. 
 
Men nu är det iallafall nytt år, nytt jag. Julafton var trevlig och nyårsafton likaså. På julafton så fick jag bland annat en sån här färgläggningsbok för vuxna och vid den så har jag tillbringat många timmar (oftast framför netflix dessutom) - och det är mycket så som min lediga tid har spenderats. 
 
På nyår var jag faktiskt inne i stan och firade för första gången. Var med några kompisar och åt middag och sen gick vi ner till Väven för att se på fyrverkerierna. Man kan ju säga att fyrverkerierna i Robertsfors är ganska små i jämförelse...
 
Samanfattningsvis så kan man säga att mitt liv den senaste tiden har bestått av jobb, netflix, målarböcker och... mat, glöm för allt i världen inte maten!
 
 
 
Kram ♥
 

Kommentera här: