Onsdagen den 28:e Oktober

 
Ännu en vecka har nästan gått halvägs redan och det är nu man känner hur fruktansvärt fort tiden går. Snart är det väl 3 meter snö utanför och jultomten knackar på dörren. Julklappstänket har inte kommit än dock men det kommer väl snart det också. 
 
Denna vecka började iallafall med jobb på måndag och tisdag. Och idag for jag in en sväng till Umeå på arbetsintervju. Satte mig sedan en stund i biblioteket och filosoferade och sedan hörde jag att pappa också var i stan så då tog vi oss en fika på kulturbageriet. Sen for vi hem. Typ. Och nu sitter jag här och lyssnar på Miriam Bryant. Det är väl min dag i korta drag. Ses. 
 
 
 
 
kram
 

Kommentarer:

Emma Grann Fotografi

Postat den

Snö är jag inte redo för än!! Men ja, tiden går så himla fort!

Svar: Nä inte jag riktigt än heller. Hösten får gärna vara kvar ett litet tag till iallafall :)
Sanna Broberg

Kommentera här: