Frostens morgon

 
 
 

 
 
 
 
 

 
Denna morgon bjöd på frost och dimma och jag gick ut på en promenad just när dimman höll på att lätta. Det var en fin morgon måste jag säga och vi har varit rätt så bortskämda med fina mornar denna höst dessutom. Men att det kom en till vacker morgon skadar väl inte precis. 
  Sen idag så klickade jag hem ett nytt objektiv. Kände att det var dags att uppdatera min utrustning lite eftersom att jag haft kameran i drygt två år.. Så den kommer väl på  posten nästa vecka. Åh va jag längtar! 
  Och lite senare nu på eftermiddagen så åkte jag och pappa med bilen och övningskörde en bit. Det blir verkligen roligare och roligare. Minns hur rädd och orolig jag var i början, vilket jag dock fortfarande är men långt ifrån så som förut. 
 

 
 
 
 
 
Kram 
 

Kommentarer:

Emma Grann Fotografi

Postat den

Så fint! :) men kallt!!

Svar: Jaa det gäller att vara rejält klädd ;)
Sanna Broberg

Kommentera här: