2015-11-21

 
 
 
 
 
Här har det ekat tomt ett bra tag tycker jag nu. Tänkte att det var på tiden att man bröt tystnaden faktiskt. Men vad är det som har hänt de här närmaste veckorna då? Ja för det första så har jag skaffat mig jobb (wehoo!) och har nu arbetat in min första vecka. Det är så härligt med lite moljöombyte och dessutom så får man träffa nya människor. För det andra så har jag suttit med bilkörningsböckerna lite mer än vanligt och för det tredje så har ju faktiskt vintern kommit hit nu. Så nu när det slutat blåsa så värst så är det bara att bege sig ut och forma sig en snögubbe. Det slog mig dessutom idag att det bara är drygt en månad kvar tills det är julafton. Hur sjukt är inte det!! Vad hände liksom! Jag klarar inte av att tiden går så snabbt... hjälp. 
 
 
Kram ♥
 
 

Kommentarer:

Elin

Postat den

ÅÅ såå mysig :D:D

Elin

Postat den

ÅÅ såå mysig :D:D

Svar: :D :D <3
Sanna Broberg

Kommentera här: