Oh boy, vilket vackert väder. Solen skiner idag.

 
 
 
 
 
 
 
Hallåsan! Vilken härlig dag det har varit idag va? Solen har varit saknad och nu äntligen så har den tittat fram. Det gillas. 
 
Imorse så skjutsade mamma pappa till Ume och jag följde med för att jag tänkte göra stan. Jag och mamma gick och kikade på marknaden som var i centrum och vi funderade om vi skulle köpa hem en uppstoppad orre. Det blev ingen uppstoppad orre, men det blev istället en jeansjacka och ett torrschampo som fick följa med mig hem. 
 
Och nu så är man hemma och slötittar på gladiatorerna på 4:an. Alla dessa muskelknuttar, hehe. 
 
 
Skolan börjar avta nu också. Betygen är satta och vi har inga riktiga lektioner kvar nu (!!!) Känns sjukt!  Det enda vi har kvar är att städa och ett besök från facket. Så nästa vecka blir en riktig slövecka (i alla fall om man pratar om skol/plugg).
 
 
 
JAG TAR FAN STUDENTEN OM EN VECKA!!! HUR SJUKT ÄR INTE DET!!
 
 
 
här är lite bilder från idag tagna vid älven ↓
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: