Mellolördag


Igår var det melodifestivalfinal! Woopwoop!! Untzuntz! Conchita Wurst var på plats! Ylvis var på plats! Och såklart så satt man själv bänkad framför tv:n. 

(Spoileralert) MumsMåns vann dessutom. Helt rätt enligt mig. Fick mest röster både från den internationella juryn och från folket. Nu hoppas vi bara att det går vägen i Wien. Go Måns!

Något som var mindre kul var att hjärtrösteappen fick nå himla epilepsianfall där när Jon Henrik skulle göra sin jojk. Så nu så fick man en dyrare mobilräkning... Tack för det SVT! 

Jag och mamma bestämde oss för att ta en groupie efter Samir och Viktors framträdande:

Just i detta nu så sitter jag på en buss med fem pers i för att jag ska åka in till stan och gå på gudstjänst. Varför gör jag det här frivilligt?? (Det är till skolan.. Inget annat)
Men när jag kommer hem så blir det premiärgrillningen i år. Mums! sommaren närmar sig! 

Ha det gött 
❤️


Kommentera här: