2015-06-02


Nu är det juni, svårt att tro när man går utanför dörren. Det är ju freeeeziing outside. Hoppas bara det blir bättre tills nästa vecka på måndag - då 2:orna har utspark för oss, och på tisdag - då det är dagen med stort D. 

Idag så har man bara lämnat in sin skoldator som man har stått ut med i tre år och även städat nå klassrum. Sen vid tre så hade jag ett möte med en viss chef. And Guess What?! I've got myself A job! Så jag fick ett jobb i sommar ändå! Jippi! Hela sommarn t.o.m. början på augusti. Men nu när mamma fick se schemat som jag fick så ser hon att jag nog inte kan följa med till Norge som vi tänkte göra någon gång under sommaren. Känns sådär lagomt surt.... Någon annan som vill hitta på någonting under sommaren en kortare period? Call me.

Vad händer annars då? Skolan är ju i princip slut. Jodå, det händer inte så mycket. Försöker sova, äta och allt sånt där väsentligt. Måste skaffa lite saker till studenten. Och på fredag så ska jag ta och klippa mig, få lite uppfräschning och en nystart.



❤️

Kommentera här: