En helt okej lördag

I fredags så satt jag och mamma och försökte göra marsipankycklingar till en tårta som vi tänkte göra till på lördag. Det var ganska roligt faktiskt och forma små kycklingshuvuden och små kycklingsnäbbar. Jag gjorde dock bara två stycken medans mamma gjorde närmare tio. Jag var lite mer noggrannare kan vi säga.
 
Sen åt vi den otroligt vackra (eller?) påsktårtan igår när vi fick besök av syster Therese + familj, bror Markus + assistent och morbror Håkan. VI åt grillat till middag som var så otroligt gott och så spelade vi lite boule ( jag tror dock att Albin fuskade) och så gick jag runt och smygfotade på folk. En helt okej lördag med andra ord.
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Hare gött!                      
                                                                                                                                                                                                                                                        

Kommentera här: